Sziasztok!

Ismét megkaptam az itinert, hogy írjak élménybeszámolót. Amit persze szívesen csinálok, mert élményekből volt bőven ezen a versenyen is!

Hajnalban keltünk, a szenzációs Ramada szálloda előtt rajtoltunk valahol messze pesten. Kaptunk szendvicset, wattot, hogy legyen energiánk, tollasoztunk kicsit, Lustee Norbee betáplálták a pontokat, én addig fényképeztem, mert azt úúgy szeretek, aztán már indultunk is az utolsó előtti helyről. Az első feladat koordináta nélküli volt, egy cég névre voltak kiváncsiak a kedves pályaírók, amit sikeresen megtaláltunk. Aztán jöttek a színes betűk, számok, jelek keresgetése a fákon, hidakon, meg mindenfelé az erdőben-mezőben. Ugráltam is gyorsan ki-be az autóból, ahogy csak tudtam. Néha a frászt hozták rám a srácok, hogy biztos sárga c betűt láttam a híd falán, meg az az általam k-nak látott betű valóban k betű volt...? Szóval volt rajtam nyomás remélem érzékelitek... =) Izgultam is rendesen, mert ha miattam rontottunk volna valamit..huhh nem is akarom tudni. :)

Így ment ez egészen az utolsó feladatig, ahova mi érkeztünk meg először, és hangsúlyozom, hogy szinte az utolsó helyről rajtoltunk...tehát nagyon ügyesek voltunk, habár, mint tudjátok itt nem az idő, hanem a km számít. Az utolsó feladat már Szegeden volt, meg kellett keresni, hogy a Rókusi templom közelében hol található az Ördög szekere. Na mi Lusteeval nem tudtunk elvonatkoztatni a valóságos ördögszekértől, még a templom történetét is végig olvastuk, körbe is szaladtunk rajta, hátha találunk valamit, még a pappal is beszéltünk és minden arra jövő-menő emberrel, de senki nem tudott semmit. Jah, és hozzáteszem, hogy amikor felcsaptam a templom ajtaját épp egy násznéppel találtam szembe magam, orgonaszó, vőfély meg minden. Elég bután néztek rám, mit is akarok én ott pont alkalomhoz illően a Lustee szafari kalapjában...na ez vicces volt. =) Végül már szinte mindenre gondoltunk, kétségbeesve, hogy nem lesz meg a feladat, amikor Norbeeval újra körbesétálva megláttuk az ördögszekér farmerboltot a Szent Gellért utcában. Fél óra keresés és aztán nagy öröm után vissza az autóba, majd be a célba. 8 óra 16 perc alatt sikerült teljesíteni a 9 órás távot mint a másik Patrolos csapatnak, velük egyidőben érkeztünk be. Itt épp borfesztivál volt, körbe is néztünk, majd  kis várakozás után elkezdődött a várva-várt eredményhírdetés. Én nagyon izgultam mert elég szoros volt a mezőny, sok ügyes csapat volt akikkel meg kellett küzdeni. A második helyen a Grand Raid csapat végzett, és a mi első helyezésünk csupán 6 km-en múlott, mert mindketten hibátlan, max pontos feladatlapot adtunk le.

Mondanom sem kell mennyire örültem, hogy a dobogó első fokát mi foglalhattuk el, nagyszerű érzés volt ott állni, megint nyerni, úgy, hogy mindent megtettünk érte. Jó volt látni, ahogy a többiek fényképeznek, gratulálnak, és örülnek nekünk...legalábbis remélem. :)

Na így telt életem második versenye. Nagyon tetszett és alig várom a következőt... :P

Köszönöm mindenkinek aki gondolt Ránk, szurkoljatok továbbra is!!!

Puszi Mindenkinek!!!

Gabi

A bejegyzés trackback címe:

https://lusteenet.blog.hu/api/trackback/id/tr131145294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása