Kedves Emberek, ami azt illeti jól elhanyagoltalak benneteket... sajnálom! De most itten vagyok és igyekszem pótolni amivel még lógok: némi pünkösdi regatta és a szegedi verseny tracklogja.

A pünkösdi regatta a balatoni vitorlásversenyek ezüst érmese, állítólag a kék szalag után a legnívósabb verseny a tavon. Ezt nem tudom sem cáfolni sem alátámasztani mert nem értek hozzá, egy bizonyos, hogy kb. 270 hajó indult el rajta ami azért nem kevés. Pláne nem egy rajtnál a keszthelyi öbölben ahol mindenki egy azon pillanatban igyekszik átszelni a rajtvonalat... félelmetes látvány és élmény ott tekeregni a többszáz hajó között és igyekezni elkerülni az ütközést, de mégis időben ottlenni a rajtvonalon... elképesztő érzés! :) Készítettünk egy csomó képet a hétvégén, csak az a baj, hogy még nem sikerült megszereznem őket, de amint a birtokomba kerülnek ígérem közkinccsé tétetnek! Érdemes lesz csemegézni. Szóval, noha az időjárás nem volt éppen kedvező remekül szórakoztunk, és nagyon jót versenyeztünk. Szombaton Balatonföldvárról rajtoltunk és Keszthely volt a napi cél, szeles, borongós időnk volt, kb 7 óra alatt tettük meg a távot. Vasárnap a keszthelyi öbölben volt egy szalvéta pálya, Keszthely-Szigliget-Zala torkolat-Keszthely útvonalon. Ez volt a legjobb napunk, jó volt a szél, szép volt az idő, a háromszög alakú pályán mindenféle feladatból jutott, dolgoztunk rendesen. Az eredményünk is szép lett: az osztályunkban (YS2) a 33 induló hajóból a 8. helyezést értük el! :) És közben remekül szórakoztunk. A hétfő már problémásabb volt, a feladat: Keszthely-Fonyód. Igen ám de nem volt szél. Írd és mondd, ahogy mondom: 0 csomó. Ennek megfelelően a sebességünk is 0 csomó volt. De másoknak is. :) Én rendkívül jót mulattam azon, ahogy eldördült a rajtpisztoly és a közel 270 hajó ugyanúgy áldogált tovább a vizen mint annak előtte... :) Na a lényeg, hogy nagy szenvedés következett, több mint 3 órát vártunk a szélre, ami aztán nagy nehezen megérkezett, de valami elképzelhetetlenül kicsi mértékben, épp csak fújdogált valami... megint 7 órát mentünk, de ezúttal fele akkora távon mint szombaton... Végül azért valahogy csak beértünk és a három nap összesített eredménylistáján az osztályunkban az előkelő 16. helyen zártunk ami a legkevésbé sem mondható rossznak. Imádok vitorlázni! :) Hekk, fröccs, pezsgő, ügyeskedés a mólón és alvás a hajón... mi kell még? :) Legközelebb azt hiszem Közvill Kupa Fonyódon június 20-án, de nem biztos, hogy eljutunk rá. Ha mégis, természetesen közvetítek! :)

Na és amivel még el vagyok maradva az a szegedi tracklog. Ha valaki szívesen végignézné hogyan kacskaringóztunk le Szegedre a legutóbbi versenyen hát íme, nézegessétek szeretettel!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.